وبلاگی کاملا دخترونه وعاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خدایا؛عاشقتم ودرخدمتم دربست:)

 

  

خدایاچقدردوستت دارم گاهی اوقات دلم برایت تنگ میشم اماباز برای نمازغفلت میکنم من همش به یادتم شایدبنده خوبی نبودم شاید گناه کرده باشم خدایا کمکم کم پیشت روسفیدباشم حلالم کن میگویند عشق مرده عشق کیلویی چنده همش دروغه اما من اعتقادپیداکردم بهش خدایافقط و فقط خودت میتونی درکم کنی وکمکم کنی اصلاهرکاری که خودت صلاح میدونی بکن حتماهمون درسته تاوقتی توهستی چراباید ازبندت کمک گرفت؛خدایاهوای دختراروداشته باش این جنس لطیف وپرازاحساست همیشه داره خوردمیشه وضربه میخوره کمکش کن تودام گرگاگرفتارنشه وقدرشوبدونن ودلشونشکنن وپشت وتکیه گاه امنشون باشن خدایا هیچگاه نگذارعشقم به خودت بمیرد من عشق دارم آری عاشق خداهستم چون هیچ وقت نمیتوانی تصورکنی که چقدرمهربانه دوست دارم بوی عطرت به مشامم برسد ومستم کند وقتی بارون میباردانگار توناراحتی دلم میگیرد چون اشکای پاک ومرواریدی تو برزمینی پاکی که آفریدی وبعضی انسانا به لجن کشیدنش میریزدخدایا ماازجنس توهستیم ماروح خدایی داریم شنیدم موقع افریده شدنمون ازروحت درونمان دمیده اید امانمیدارنم چرابندگانت اینگونه هستن من به امیدبراورده شدن حاجت هایم نزدتوهستم وآخرین ازوهم رسیدن به خودت هست که شتابان بیام به طرفت ودرگلستانت زندگی کنم ولی اگردرجایی که توحضورنداشته باشی حتی برای یک ثانیه حرام است اصلاتصورشم نمیتوان کرد که نباشی خدایا همیشه بامن باش همیشه باشیا تنهام نزارتنهاامیدوعشق زندگی وزیبایی زندگی دوستت دارم وبرای براورده شدن دعاهام وبندگی خودت به تومتوسل میشم والتماست میکنم....آمین***



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت20:37---4 بهمن 1393
سلام خوب حالا باهام دوست میشی؟

Fateme
ساعت1:38---4 بهمن 1393
سلام الميرا جون همه پستاتو خوندم وب قشنگي داري. موفق باشي عزيزم

'alireza'
ساعت23:38---2 بهمن 1393
عالی بود گلم

sajjad20\'
ساعت23:35---2 بهمن 1393
عالیه
لایـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط المیراجوووووون در 20:6 | |